![]()
Informacija lengvai suprantama kalba apie Vaiko gerovės ir globos centrą
Kas yra Vaiko gerovės ir globos centras?
Vaiko gerovės ir globos centrą toliau šiame tekste vadinsime Centru.
Centras yra savivaldybės įstaiga.
Centras padeda žmonėms, kurie nori tapti:
Globėjai yra žmonės, kurie globoja vaikus.
Įtėviai yra žmonės, kurie įsivaikina vaikus.
Centras taip pat teikia dienos socialinę priežiūrą vaikams.
Dienos socialinė priežiūra yra pagalba vaikams.
Centre dirba darbuotojai, kurie rūpinasi:
Socialinė rizika yra įvairūs sunkumai, dėl kurių yra sunku gyventi.
Pavyzdžiui, vaiko tėvai vartoja alkoholį.
Kada galima kreiptis į Centrą?
Į Centrą galima kreiptis kai:
Tai reiškia, kad Jums reikia dieną palikti vaiką prižiūrėti.
Tai reiškia, kad vaikas neturi tėvų, o Jūs galėtumetė juo pasirūpinti.
Centro adresas yra Liepų gatvė 16, Šilutė.
Centro telefono numeris yra +370 61148036.
Centro elektroninio pašto adresas yra info@vggc.lt
Centras dirba:
Dieną prieš šventę Centras dirba 1 valanda trumpiau.
Kokią informaciją galiu rasti Centro interneto puslapyje?
Centro interneto puslapyje yra daug skyrių.
Šiame tekste yra parašyta ne apie visus skyrius.
Šiame tekste yra parašyta tik apie svarbius skyrius.
Skyriuje „Paslaugos“ yra parašyta, kokias pasalugas galima gauti Centre.
Skyriuje „Struktūra ir kontaktinė informacija“ yra parašyta:
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė
Administratorė - personalo specialistė Sigita Olberkienė
Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Inga Daraškienė.
Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Dainius Mateika.
Teksto vertinimą koordinavo Paula Stašaitienė.
Iliustracijų šaltiniai:
© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.
Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia: